Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 20 november 2015

Av Anton Trygg - 20 november 2015 20:01

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon så spelar ÖREBRO HK på hemmaplan mot skräpplaget Djurgårdens IF i BEHRN ARENA. Lycka till på hemmaplan imorgon ÖREBRO HK och jag kommer också till BEHRN ARENA och hejar fram er till tre sköna och betydelsefulla poäng. Ha nu en jätte bra kväll på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 20 november 2015 19:52

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Igår så förlorade ÖREBRO HK på hemmaplan mot skräplaget Luleå HF med 1-2 i BEHRN ARENA. Igår så kom också tredje raka hemmaförlusten för ÖREBRO HK. Nu så laddar ÖREBRO HK om och vinner imorgon istället. Ha nu en jätte bra kväll på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening trots förlusten. /Anton

Av Anton Trygg - 20 november 2015 19:28

Hej! Nu så har vi varit upp på stan vid Örebro teatern och tittat på ljus- och ljudshowen/fyrverkerishowen här i Örebro som avslutades med ett stort fyrverkeri vid Örebro slott. Nu så är vi hemma på elevhemmet igen. Nu så sitter jag här i soffa och väntar på att idol ska börja. Ha nu en trevlig fredagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 20 november 2015 06:59

Godmorgon fredag!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta frukost. Sen så ska jag borsta tänderna och bädda min säng. Vid klockan 07:40 då ska jag kanske gå eller vid klockan 07:50 då ska jag kanske cykla till Tullängsgymnasiet. Ha nu en jätte bra fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards