Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 7 november 2015

Av Anton Trygg - 7 november 2015 23:50

Hej! Nu så har jag julpyntat lite mer i mitt rum. Bra att va ute i god tid om jag ska hinna något överhuvudtaget. GOD JUL haha. Nu så ska jag också sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 november 2015 19:03

Hej! Idag så har jag städat toan här på elevhemmet svanen. Nu så har jag också varit till Ica Maxi stormarknad universitet och handlat chips, dipp och läsk. Nu så väntar jag tills så mycket bättre börjar på TV4 så att man få smaka med godsakerna. Ha nu en jätte trevlig lördagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 november 2015 12:46

Godmorgon roliga lördag!
Haha vad jag skrattar åt denna blid. Då blev man på bra humör denna grå och kalla lördagen när man såg bilden jippi. Nu så är det också helg igen. Vad veckorna går snabbt man hunner ju inte med. Men iallafall här hemma på elevhemmet svanen på sörbyängen då gick jag upp ur en varm och skön säng och klädde på mig klädena. Jag åt också frukost. Nu så tittar jag på hockey Tre Kronor mot Ryssland i Karjala Tournament på SVT1 inne i mitt rum. Heja Sverige. Ha nu en jätte härlig lördag på er alla underbara. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards