Carl Anton Trygg

Alla inlägg under oktober 2015

Av Anton Trygg - 10 oktober 2015 01:13

Hej! Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 oktober 2015 22:40

Fy fan vad jag är glad nu asså det blide Örebros i hemma i BEHRN ARENA.
Heta Örebro körde över Färjestad med 2-1 i förlängningen.

Av Anton Trygg - 9 oktober 2015 22:13

Hej! Efter hockeyn då åkte jag buss till resecentrum/Centralstationen. På resecentrum/Centralstationen där gick jag av bussen och gick till tåget och in och satt mig. Nu så åker jag tåg mot Ludvika. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 9 oktober 2015 12:43

Hej! Jag åker inte hem nu för att jag är kvar här i Örebro hela eftermiddag/kvällen för att jag ska titta på hockey ikväll klockan 19:00 i BEHRN ARENA. Nu så har jag suttit här i Kvinnerstagymnasiet. Snart så ska jag också ta bussen in till Örebro och kolla lite på stan och äta mat på en va mina bästa pizzeria. Vid klockan 16:30 då åker jag till BEHRN ARENA. Ha nu en jätte bra fredag på er allesammans. Kramizar <3 /Anton

Av Anton Trygg - 9 oktober 2015 12:42

Hej! Jag åker inte hem nu för att jag är kvar här i Örebro hela eftermiddag/kvällen för att jag ska titta på hockey ikväll klockan 19:00 i BEHRN ARENA. Nu så har jag suttit här i Kvinnerstagymnasiet. Snart så ska jag också ta bussen in till Örebro och kolla lite på stan och äta mat på en va mina bästa pizzeria. Vid klockan 16:30 då åker jag till BEHRN ARENA. Ha nu en jätte bra fredag på er allesammans. Kramizar ?? /Anton

[Bild]

Av Anton Trygg - 9 oktober 2015 09:54

Ikväll vill jag att boysen kriga sig till 3 pinnar för Färjestad ska tamefan ha däng Oyeah.
Go Örebro Go

Av Anton Trygg - 9 oktober 2015 07:14

Godmorgon fredag!
Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och klädde på mig kläderna. Jag åt också frukost. Sen så bäddade jag min säng. Vid klockan 06:50 då gick jag ut till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där så ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnasiet. Ha nu en jätte härlig fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 oktober 2015 09:59

Unga föräldrar är ett jätte bra serie så går på TV4 play på tisdag och torsdag klockan 00:00. Jag gillar serien därför jag gillar unga par som har redan skaffat barn i tidig ålder. Jag vill också ha en tjej nu så att jag kan skaffa barn och bli pappa för fösta gången.

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards