Carl Anton Trygg

Alla inlägg under oktober 2015

Av Anton Trygg - 27 oktober 2015 08:04

Hej! Mitt höstlov blev räddad och jag ska åka själv med tåget till Örebro på onsdag och heja fram ÖREBRO HK till en vinnare på hemmaplan i BEHRN ARENA i Örebro mot MALMÖ. Hockey är kul, roligt och samtidigt spännande vem som vinner. Ha det så bra på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 27 oktober 2015 07:56

Min Morfar dog i prostatacancer när jag levde och min Farfar dog av Parkinson innan jag föddes. Jag älskar er båda Morfar Sixten och Farfar Rune och det kommer jag göra för evighet.

Av Anton Trygg - 27 oktober 2015 07:41

Glöm inte Cancergalan på tv 7 ikväll klockan 20:00.

Sprid är ni snälla.

Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 27 oktober 2015 07:27

Tisdagsmorgonen är här!
Nu ska jag gå upp och äta god frulle. Gör någon glad idag.
Kanske ett leende räcker och ha en härlig tisdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 26 oktober 2015 10:32

God morgon! Med söndertrasad nattsömn bakom mig börjar jag denna dag med en stor kopp TE. Det är verkligen höst i luften! Sommaren verkar ha flugit sin kos och lämnat regn och rusk till oss. Kram för en lite tokig måndag ? ? A :-)

Av Anton Trygg - 25 oktober 2015 22:56

En tråkig söndag är nu till ända men iallafall så har jag spelat Bingolotto ikväll och då vann jag inget heller. Fullmånen lyser nu upp natthimlen på samma mysiga sätt som solen lyser upp den blå himlen på dagen. Ändå känns det kusligt och spöklikt allra längst därinne i själens dunkla vrå. Där jag knappt själv har tillträde. God natt. Sov gott. Kram ? A :-)

Av Anton Trygg - 24 oktober 2015 09:10

Godmorgon roliga lördag!
Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Sedan då ska jag gå ut i köket och äta frukost tillsammans med Mamma. Senare då ska jag duscha och borsta tänderna. Ha nu en jätte bra lördag på de alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 oktober 2015 12:10

Hej! Idag har jag varit på Tullängsgymnasiet och haft eget arbete, svenska och sista lektionen då tittade vi på en serie tillsammans. Vi åt ingen lunch på Tullängsgymnasiet istället fick vi baguette, äpple juice och en banan och äta på tåget hem. När vi slutade på förmiddagen då åkte jag i vita minibuss som en personal från Tullängsgymnasiet körde oss till centralstation. Nu så är jag på tåget på väg mot Ludvika och nu så ska jag också äta min baguette och banan och dricka äpple juice. Nu så har jag höstlov. Trevlig helg och höstlov på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards