Carl Anton Trygg

Alla inlägg under september 2015

Av Anton Trygg - 9 september 2015 06:06

Hej! Nu så är jag uppe ur sängen och har klätt på mig mina jobbarkläder. Jag ska nu också äta frukost och borsta tänderna. Vid klockan 06:30 då ska jag övningsköra till min praktik på SMB. Ha nu en jätte bra Onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 september 2015 22:12

Hej! Örebro vann kvällens träningsmatch med 4-2 mot Vita Hästen i BEHRN ARENA. På Centralstationen där var jag in på Pressbyrån och köpte en wrap och en drickyoghurt för att jag är hundring. Nu så sitter jag på tåget på väg hem mot Ludvika. Ha nu det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 september 2015 16:53

Hej! Nu så är jag laddad och är på väg till Örebro och titta på första träningsmatch i BEHRN ARENA mellan Örebro Hockey och Vita Hästen. Ha nu en jätte trevlig tisdageftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 september 2015 10:26

Kom igen Örebro ge Vita Hästen en rejäl omgång ikväll.
#träningsmatch #ÖHK

Av Anton Trygg - 8 september 2015 06:00

Hej! Nu så är jag uppe ur sängen och har klätt på mig mina jobbarkläder. Jag ska nu också äta frukost och borsta tänderna. Vid klockan 06:30 då ska jag övningsköra till min praktik på SMB. Ha nu en jätte bra tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 september 2015 05:58

Hej! Nu så är jag uppe ur sängen och har klätt på mig mina jobbarkläder. Jag ska nu också äta frukost och borsta tänderna. Vid klockan 06:30 då ska jag övningsköra till min praktik på SMB. Ha nu en jätte bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 7 september 2015 05:58

Hej! Nu så är jag uppe ur sängen och har klätt på mig mina jobbarkläder. Jag ska nu också äta frukost och borsta tänderna. Vid klockan 06:30 då ska jag övningsköra till min praktik på SMB. Ha nu en jätte bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 september 2015 21:11

Hej! Idag så jobbade jag till lunch. Sen när jag kom hem då åkte vi och hämta Amanda vid Lorensberg och Mod vid Knutsbo skolan för att som ska sova över här i helgen. På kvällen så åt vi taco här hemma i Vasalunden. Nu så tittar vi på fångarna på fortet på TV4 och har fredagsmys med chips, dipp, godis och dricker läsk. Ha nu en jätte trevlig fredagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards