Carl Anton Trygg

Alla inlägg under september 2015

Av Anton Trygg - 22 september 2015 05:26

Hej! Nu så är jag uppe ur sängen och har klätt på mig mina jobbarkläder. Jag ska nu också äta frukost och borsta tänderna. Vid klockan 06:30 då ska jag övningsköra till min praktik på SMB. Ha nu en jätte bra tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 21 september 2015 05:04

Hej! Nu så är jag uppe ur sängen och har klätt på mig mina jobbarkläder. Jag ska nu också äta frukost och borsta tänderna. Vid klockan 06:30 då ska jag övningsköra till min praktik på SMB. Ha nu en jätte bra fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 18 september 2015 05:46

Hej! Nu så är jag uppe ur sängen och har klätt på mig mina jobbarkläder. Jag ska nu också äta frukost och borsta tänderna. Vid klockan 06:30 då ska jag övningsköra till min praktik på SMB. Ha nu en jätte bra fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 september 2015 05:43

Hej! Nu så är jag uppe ur sängen och har klätt på mig mina jobbarkläder. Jag ska nu också äta frukost och borsta tänderna. Vid klockan 06:30 då ska jag övningsköra till min praktik på SMB. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 16 september 2015 19:20

Hej på er alla Hockey-Vänner!
I år då börjar man serien på hemmaplan och Imorgon då går också omgång 1 av stapeln när våran stolthetaste lag ÖREBRO HK spelar hemmapremiär i BEHRN ARENA mot MODO HOCKEY. Jag kommer också till BEHRN ARENA imorgon och hejar fram rödvita laget till tre första och sköna och betydelsefulla poäng. Lycka till på hemmaplan och första matchen imorgon ÖREBRO HK. Ha nu en jätte bra kväll på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 16 september 2015 05:30

Hej! Nu så är jag uppe ur sängen och har klätt på mig mina jobbarkläder. Jag ska nu också äta frukost och borsta tänderna. Vid klockan 06:30 då ska jag övningsköra till min praktik på SMB. Ha nu en jätte bra onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 september 2015 05:37

Hej! Nu så är jag uppe ur sängen och har klätt på mig mina jobbarkläder. Jag ska nu också äta frukost och borsta tänderna. Vid klockan 06:30 då ska jag övningsköra till min praktik på SMB. Ha nu en jätte bra tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 14 september 2015 05:59

Hej! Nu så är jag uppe ur sängen och har klätt på mig mina jobbarkläder. Jag ska nu också äta frukost och borsta tänderna. Vid klockan 06:30 då ska jag övningsköra till min praktik på SMB. Ha nu en jätte bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards