Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Anton Trygg - 23 januari 2013 23:10

God natt på er alla
hockey-människor!
Nu kan jag sova
gott i natt för att
ÖREBRO HK vann.
/Anton

Av Anton Trygg - 23 januari 2013 23:03

Hej alla ishockey intresserade! ÖREBRO HK vann över IF MALMÖ REDHAWKS med 5-2 i MALMÖ ARENA I MALMÖ. Det är tredje raka segern för ÖREBRO HK. En hemma seger. Och två borta seger. Nu åker ÖREBRO HK lite uppåt i hockeyallsvenskan. Grattis till segern ikväll ÖREBRO HK på borta plan. Nu vinner ni borta på fredag mot botten laget KARLSKRONA HK i Telenor arena i Karlskrona. Ha en bra natt på er alla hockey- människor. /Anton

Av Anton Trygg - 23 januari 2013 16:35

Hej! Hur tycker ni ful eller fin mössa som jag har gjort på syslöjd i skola? /Anton.

Av Anton Trygg - 23 januari 2013 15:40

Hej alla ishockey intresserat! Jag säger ett stor lycka till för ÖREBRO HK ikväll mot REDHAWKS MALMÖ. Ha en bra eftermiddag på er alla hockey-människor. /Anton

Av Anton Trygg - 23 januari 2013 10:13

Hej alla ishockey intresserat! Ikväll gäller det för ÖREBRO HK och ta hem tre sköna poäng mot skräll laget REDHAWKS MALMÖ I MALMÖ ARENAN I MALMÖ. Sist laget mötes då vann ÖREBRO HK över REDHAWKS MALMÖ med 5-1. Då hoppas jag att ÖREBRO HK vinner igen över REDHAWKS MALMÖ. Lycka till ikväll ÖREBRO HK. Nedsläpp är kl: 19:00 i MALMÖ. Ha en bra dag på er alla hockey-människor. /Anton

Av Anton Trygg - 23 januari 2013 06:57

God morgon föresten på er alla folk detta vinterland. Blir bara kallare och kallare tycker jag. Ha en jätte bra dag i vinterlandet. /Anton

Av Anton Trygg - 23 januari 2013 06:45

Hej alla i vinterland! Hur mår ni? Idag blir det och sätt på sig långkalsonger. När man går till bussen. Och åka buss till hemmansvägen. Och gå den sista bitten till skolan. Då är det skönt och ha långkalsonger. Nu ska jag bädda sängen. Sen gå ner och äta frukost. Borsta tänderna. Och klä på mig. Sen gå till bussen. Ha en bra onsdag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards