Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Anton Trygg - 9 januari 2013 22:58

Hej alla hockey intresserade! ÖREBRO HK för förlorade på borta plan i hovet i johanneshov i Stockholm. Mot skräp laget DJURGÅRDENS IF med 3-4 ÖREBRO HK tappa tre viktiga poäng i hockeyallsvenskan. Conny Strömberg ska komma tillbaka till ÖREBRO HOCKEY KLUBB. Då hoppas jag att allt vänder att ÖREBRO HK vinner lite. Nästa match är på fredag. Nedsläpp är kl: 19:00 i behrn arena i Örebro. Då hoppas jag verkligen att ÖREBRO HK tar hem tre sköna poäng mot skräp lagen LEKSAND IF i det stolthetaste Behrn arena. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla. God natt. /Anton

Av Anton Trygg - 9 januari 2013 07:03

Hej! I måndags då var jag hemma hos pappa. På dag då satt jag och kolla på tv. Då fick jag ett sms från posten. Då tänkte jag hoppas det är tv från jultidningar. När jag kom hem till mamma. Då åkte jag och pappa till Hemköp och hämta ett paket från spelstalet. Då var det min efter längtade tv från jultidningar. Gud vad jag blev glad. Vi åkte hem till mamma. Pappa hjälpte mig upp med tv. Sen åkte pappa iväg. Då ringde mamma till Rosie. Och sen kom Rosie,Johan, och Amanda. och ringde mamma Anders. sen kom Andres med borrmaskin. Och hjälpte mig med att sätta upp tv på vägen. Sen städa jag mitt rum till klockan blev mycket. Men jag hann färdig. Jag är nöjd med min tv och min ny städade rum. Nu är jag i Örebro och på elevhemmet. Och nu ska jag gå upp. /Anton

 

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards