Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Anton Trygg - 27 oktober 2012 15:37

Hej! Vi vakna tidig idag kl 04:00. Vi gjorde oss iordning. Sen åkte vi kl: 05:00. Mot Kungälv. Vi kom fram till Kungälv. då gick vi in till Kungälvs kyrka. Och titta dop för Mathias och Frida nya barn ville ska döpa. Sen när dopet var färdig. Då gick vi till kyrkstugan. Och åt smörgåstårta och fikade. Och titta när dem öppna presenter som ville hade fått. Sen gick vi till FARS HATT HOTEL. Och Checka in på Hotelet. Nu är vi på Hotel rummet. Ha en bra eftermiddag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 27 oktober 2012 00:02

Hej! Det har varit bra i skolan. Sen åkte jag tåg hem till Ludvika. Mamma stog där och hämta mig. Sen kom Alex och hämta mig och mamma och körde hem oss. Vi gick upp till lägenheter. Vi satt och pratade lite. Sen åt jag och mamma lite macka. Sen titta jag på tv. Sen kom pappa och hämta mig. Sen åkte vi hem till burängsberg. Vi åt mat. Och sen packade jag. Och plocka fram kläder. Duschade jag. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards