Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Anton Trygg - 2 oktober 2012 22:51

Hej! Nu är jag i Örebro och på Elevhemmet. Efter skolan då gick jag till Friskis svettis och träffa lilla gubben/Andreas där. Vi tränade. Sen duscha jag på gymmet. Jag åkte med lille gubben/Andreas hem till Elevhemmet. Och åt mat. Jag har varit vid datorn. Sen slängde jag in mina gympa kläder i tvättmaskin. Och sen hängde jag upp gympa kläderna. Sen tittade jag på 112 på liv och död på tv i mitt rum. Vi fikade. Jag tittade igen på 112 på liv och död. Förut så har jag plocka fram kläder. Och borta tänderna. Glömde att berätta en ska att min Honda jacka har gott söner. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 2 oktober 2012 05:31

Hej! Nu är jag vaken. Nu ska jag gå upp. Och bädda sängen. Sen klä på mig. gå ner och äta frukost. Gå upp igen till övervåning och borta tänderna. Näst sist då ska vi åka Inn till Ludvika och hämta mamma. Efter allt då ska vi åka till Örebro. Ha en bra tisdag på er alla folk och bloggläsare.
/Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards