Carl Anton Trygg

Alla inlägg under januari 2016

Av Anton Trygg - 1 januari 2016 02:45

Hej! Vilken jätte bra nyårsafton jag har haft det. Här i Vasalunden då åt vi SYLTADE KANTARELLER OCH SENAPSKRÄM till förrätt, till varmrätt då åt vi KYCKLING MED PARMASKINKA OCH BALSAMSÅS och till efterrätt då åt vi MJÖLKCHOKLADMOUSSE MED BROWNIESMULOR OCH HALLON. Sen så tittade vi på hockey och åt godis, kex och brieost. Till tolvslaget då lyssnade vi på Malena Ernman på SVT1 på tv. Vid tolvslaget då skålade vi och sa GOTT NYTT ÅR till varandra. Senare då sköt jag raketer till Manma och Anders. Tyvärr så hann jag inte fota raketerna. Efter tolvslaget då åt vi mer kex och brieost. Tack Anders för att du kom hem till oss och fira nyår tillsammans med mig och Mamma det uppskattade jag och Mamma. Hoppas ni alla har haft en jätte bra nyårsafton också. Ha det så bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards