Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 9 december 2015

Av Anton Trygg - 9 december 2015 13:06

Börjar lessna ur på singellivet nu... Det är så jobbigt och vara själv hela tiden... Livet skulle också vara mycket bättre om man fick leva tillsammans med någon tjej...

Av Anton Trygg - 9 december 2015 12:55

Jag är 19 år och det jag saknar i mitt liv är en underbar tjej att få dela vardagen med och göra en massa roliga saker tillsammans. Jag trivs jätte bra på mina gymnasium och jag har många goda vänner och alla de är i lyckliga förhållanden, blir så avundsjuk på de att dom funnit så fina tjejer.
Men skulle så klart uppskatta att träffa en tjej som jag får ge all min kärlek till men har alldeles för länge försökt tagit initiativet till att prata med tjejer, charma de och visat mig intresserad men åter och åter igen utan framgång.

Jag är inte snygg,har inte magrutor, utan är normalbyggt, har brunt hår.
Måste jag se ut som Eric Saade eller någon annan supermodell för att en tjej ska bli intresserad av mig?
Jag tycker själv att jag har en väldigt fin insida.

Nu är jag trött på att på nobben hela tiden så ger upp hoppet snart om att få en flickvän.
Varför får alla andra vara lyckliga och leva i fina förhållanden men inte jag? En fråga som jag ställt mig själv många gånger.

Av Anton Trygg - 9 december 2015 07:59

Godmorgon onsdag!
Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp ur sängen och klädde på mig kläderna. Jag åt också frukost. Sen så hann jag och bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:13 då sprang jag ut till busshållplatsen lavendelvägen för att hinna med bussen men då missade jag bussen klockan 07:18 och då gick jag istället till busshållplatsen Sörbyängen centrum och väntade på stadsbuss 6 där som kom klockan 07:38. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där så ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstagymnasiet. Idag kommer jag lite sent till Kvinnerstagymnasiet men det gör ingenting för att jag har redan skrivet ett sms till läraren Björn och tala om så nu är allt lugnt. Ha nu en jätte härlig onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards