Carl Anton Trygg

Alla inlägg under augusti 2015

Av Anton Trygg - 13 augusti 2015 21:28

Hej! Idag har jag haft födelsedagskalas för att jag fyllde 19 år i söndags när jag var i Malta. I present då gick jag två t-shirt, en töja, två kokböcker, en stekpanna, muggar, en deo, presentkort från Ikea, en paj form, en schampo, en laddningsbar batteri till mobilen, en kollegieblock och 800 kr. Jag är jätte nöjd med alla presenterna. Tack för presenterna Rosie, Amanda, Jonas, Lena, Margitha, Emma, Gunn och Britt. Ha nu en trevlig kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 augusti 2015 10:17

Hej! Nu så är jag på Sj InterCity tåg på väg mot Borlänge och tåget ankomst i Borlänge är klockan 12:11. På Borlänge centralstation där får jag vänta i hela 50 minuter på tågkommparniet som sen ska ta mig till Ludvika. Ha nu en jätte trevlig onsdag på er alla kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 12 augusti 2015 08:15

Hej! Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på kläderna, äta frukost och borsta tänderna. Vid klockan 09:00 då ska pappa köra mig till Centralstationen där mitt tåg avgår mot Ludvika. Ha nu en jätte bra onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 augusti 2015 12:15

Hej! Nu så bär det av till Skavsta flygplats och träffa Claudia, Pelle, Lucas och Tais och om några timmar så lyfter också planet mot Malta och 40 grader varmt i skuggan. När jag är i Malta då kommer jag inte att skriva på Facebook, Instagram eller bloggen. Ha nu en jätte bra tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 augusti 2015 09:32

Hej! För ett tag sen så gick jag upp ur sängen och kläde på mig kläderna. Nyss så har jag också ätit frukost. Nu så ska jag borsta tänderna. Klockan 12:00 då bär det av till flygplatsen i Nyköping. Ha nu en jätte härlig tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 augusti 2015 23:58

Hej! Nu så ska jag lägga mig i sängen och försöka och sova om det går för att jag har lite resfeber inför morgondagen när vi ska åka till Malta. Godnatt på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 augusti 2015 18:42

Imorgon så flyger jag till Malta i en vecka på semester med Pappa, Norma, Claudia, Pelle, Tais och Lucas. Gud vad underbart det ska blir och komma bort från allt.

Av Anton Trygg - 3 augusti 2015 12:50

Hej! Idag sov jag länge. Nyss så har jag varit ute i köket och ätit lite frukost. Jag har också precis borstat tänderna. Nu så är jag och Norma ute och plocka körsbär i vår trädgård. Ha nu en jätte fin måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards