Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 10 maj 2014

Av Anton Trygg - 10 maj 2014 20:41

Hej! Förut har vi ätit kvällsmat här på elevhemmet svanen. Nyss har jag fixat iordning min dippen till chipsen som jag ska äta sen. Nu så sitter jag har och väntar på att klockan ska bli 21:00 så Eurovision Song Contest 2014 kan börja. Ha en trevlig Eurovision kväll/natt på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 maj 2014 18:02

Hej! Idag har jag laddat upp Hockey-VM med att lyssna på Sveriges nationalsång. På eftermiddagen så duschade jag. Sen så åt jag mat och äppelpaj. Tack för äppelpaj Rasmus Olsson. Efter jag har ätit färdig då sprang jag och gick jag till Ica i Tybble och köpte chips, dipp, gräddfil och Coca-Cola. När jag hade betalat färdig. Då sprang och gick jag tillbaka elevhemmet. När jag hade kommit en lite bit. Så kom jag på att jag hade glömt och köpt dricka. Då var det bara och springa och gå tillbaka till Ica och då lämnade jag min påse vid kassören och sen så köpte jag dricka och betala. Då sprang jag och gick tillbaka till elevhemmet. När jag kom hem till elevhemmet då slog jag på tv och tittade på Hockey-VM. Sverige mot Danmark. Tre perioder är nu spelade och nu är också matchen slut och Sverige vann med 3-0 mot Danmark. Ha nu en jätte bra kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 maj 2014 10:43

God förmiddag på er alla!
Förut så gick jag upp och klä mig kläderna. Jag åt också frukost. Nyss har jag borstat tänderna, fixa mitt ansikte och borsta tänderna. Nu så vet jag inte vad jag ska göra. Ha en jätte bra lördag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 10 maj 2014 00:12

Hej! Igår när vi titta på let's dance då smaskade vi i oss popcorn, chip, ostbågar och läsk. Vilken härlig fredagsmys jag haft det Igår. Nyss Har jag borstat tänderna och fixa mig ansikte. Nu ska sova. Godnatt. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards