Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juni 2014

Av Anton Trygg - 4 juni 2014 13:57

Hej! På morgon så hade vi blid och sen rast på tio munter. Klockan 09:30 så hade vi också teckenspråk då tittade vi på familjen annorlunda på teckenspråk. Vid klockan 10:30 hade vi eget arbete till 11:00. Klockan 11:00 då hade vi lunch. Efter lunch så har jag haft trä och gjort färdig min hylla. Jag är jätte nöjd med min hylla. Ha nu en jätte härlig onsdag eftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 juni 2014 07:08

Godmorgon underbara onsdag!
Nu så ska jag gå upp och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag borsta tänderna, fixa mitt ansikte och bädda min säng. Vid klockan 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Det är jag som är bebisen på bilden. Ha nu en jätte fin och bra onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 juni 2014 23:03

Hej! Det har varit en jätte bra dag i Kvinnerstaskolan. Idag fick vi sluta tidigare från skolan. Jag åkte då buss till resecentrum. På resecentrum så väntade jag på Pappa. Sen så åkte jag och Pappa och åt på Max. Senare så åkte vi till Täby. När det var slut. Så körde Pappa mig till elevhemmet svanen. Förut har jag duschat, rakat mig, fixa mitt ansikte och borsta tänderna. Nyss så har jag pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 juni 2014 09:55

Hej! Idag håller vi också på att sätta upp staket till agilitybana. Nu så har jag rast och sen så börjar lektionen klockan 10:10. Ha en bra dag där ute i jobblivet på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 juni 2014 07:10

Godmorgon på er alla!
Hemma på elevhemmet svanen då gick jag upp och klädde på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så borstade jag tänderna och bäddade min säng. Vid klockan 06:50 då skulle jag säga hejdå till boendepersonalen Veronica men då sov hon fortfarande då fick jag gå ändå. Då gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu så är jag på buss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum då ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha nu en bra underbar tisdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 juni 2014 21:19

Hej! Förut har vi haft husmöte. Jag har också tvättat klart mina kläder. Nyss så har jag rakat mig, borsta tänderna och fixa mitt ansikte. Jag har också precis pratat med Mamma och Pappa i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 juni 2014 18:42

Hej! När jag kom hem till elevhemmet svanen så tog jag det bara lugnt. Nyss har jag ätit mat fisk med färsk potatis och broccoli. Tack för maten Veronica. Nu så tvättar jag mina kläder. Och nu ska jag också duscha. Ha det så bra så länge så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 2 juni 2014 12:49

Hej! På förmiddagen på bygg då satte vi upp ett snöre och mätte av för vi håller på och sätta upp staket till agilitybanan. Innan jag gick på lunch så kom det en bil med en Dam i på den lila skogsvägen där vi håller på och sätter upp staketet. Då stannade damen bilen och gick ut. Och ropa lågt till mig men då hörde jag ingenting. Och sen så ropa damen högre. Då gick jag fram till henne och då sa damen till mig man ser inte snöret. Då sa jag vi håller på och satta upp staket till agilitybana. Och sen så åkte damen en annan väg åkte. Kommentera och berätta vad ni tycker för det är sant det jag skriver för det hände på förmiddagen idag. Med vänliga hälsningar från Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards