Carl Anton Trygg

Alla inlägg under januari 2014

Av Anton Trygg - 5 januari 2014 16:01

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Nu är det bara tre timmar kvar till nedsläppt i VM-Final. Ikväll tar Sverige hem GULDET. Ha en jätte bra eftermiddag/kväll på er alla Hockey-Vänner/Tre kronor fans. /Anton

Av Anton Trygg - 5 januari 2014 09:09

Godmorgon underbara söndag!
Idag söndag så skriver jag på Facebook, Bloggen och Instagram. Nu ska jag gå upp och klä på mig mina kläder. Jag ska också äta en god frukost. Kl 09:30 då ska jag säga hej till Pappa. För han kommer och hämtar Alexander?? För dom ska åka till Stockholm. Och till Alexander får jag säga hej då istället. Sen får jag se vad jag ska hitta på och göra sen. Ha en fridfull söndag på er alla. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 5 januari 2014 01:41

Av Anton Trygg - 4 januari 2014 22:30

Hej på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans!
Nu på tisdag så är det hockey igen. Och då spelar ÖREBRO HK sin första match för i år. Jag ska också ditt och kolla på matchen i Örebro. Och heja fram ÖREBRO HK till tre sköna poäng. Ha en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans. /Anton

Av Anton Trygg - 4 januari 2014 22:15

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Grattis Finland! -:) Välförtjänt och kul...grattis till silvret också! ;-) :-D Nu är det färdig. JUNIORKRONORNA möter FINLAND i VM-Finalen imorgon. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 4 januari 2014 18:53

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Matchen är slut och JUNIORKRONORNA vinner mot RYSSLAND med 2-1 mål av #16 Filip Forsberg som gör 1-0 för Sverige i första perioden och av #29 Oskar Sundqvist som gör 2-0 för Sverige i tredje perioden. Nu är Sverige klart till VM-Final. Grattis JUNIORKRONORNA. Här sitter det en lycklig kille. Ha en bra kväll/natt på er alla Hockey-Vänner/Tre kronor fans. /Anton

Av Anton Trygg - 4 januari 2014 17:57

Hej! Det gick jätte bra och grava idag hemma hos Pappa i Burängsberg. Jag har grävt upp stubbar med grävmaskinen. Nu får tre timmar sen kom jag hem till världens Mamma och storebror Alexander?? här i Vasalunden. Från jag kom hem tills nu har jag tittar på Hockey på TV3 Juniorkronorna mot Ryssland. Nu ska jag bara ta det lugnt och släppa. Kram <3 /A

Av Anton Trygg - 4 januari 2014 08:15

Godmorgon på er alla!
Nu ska jag gå upp och klä på mig mina kläder. Jag ska också äta en god frukost tillsammans med underbara Pappa här i Burängsberg. Sen ska jag gå ut och köra traktor och gräva och jobba en halvdag. Ha en jätte bra och kärleksfull lördag på er nära och kära. Kram <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards