Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Anton Trygg - 17 augusti 2013 23:52

Hej! Nu på kvällen tills nu har vi packat och packat. För jag börjar gymnasium på måndag. Då måste jag ha saker till mitt nya elevhem svanen. Också undertiden har jag övningskört till Hemköp på stan. För mamma skulle handla. Och sen övningskörde jag hem. Nu blir det natta här i stugan. Här får ni en fin bild på mig. Godnatt och sov gott på er alla. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 17 augusti 2013 23:01

Hej! Nu på kvällen till nu har vi packa och packat. För jag börjar gymnasium på måndag. Då måste jag ha saker till mitt nya elevhem svanen. Också undertiden har jag övningskört till Hemköp på stan. För mamma skulle handla. Och sen övningskörde jag hem. Snart blir det natta här i stugan. Här får ni en fin bild på mig. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 17 augusti 2013 21:38

Hej på er alla Hockey-Vänner!
ÖREBRO HK avslutade med en vinst och vann med 2-1 mot HC AMBRI PIOTTA. Och det var sista träningsmatchen i Schweiz. Nästa träningsmatch blir i Sverige. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 17 augusti 2013 17:25

Hej! Vi har varit förut på stan och handlat på Jeans & more, Kappahl och Dressmann. Vi köpte Jeans, tröja och t-shirt. Jag har övningskört upp till Knustbo och hämta Amanda och Moa för dom ska sova här. Nu är vi hemma i Vasalunden. Ha en fin kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 17 augusti 2013 12:46

Hej! Förut har jag äntligen beställt nya matchtröjorna på Örebro Hockey Hemsida. Nu är det inte långt kvar till SHL-Säsongen börjar. Men den 27 augusti ska jag gå på träningsmatch i Örebro. Hockey är livet. Jag har också förut ätit frukost. Nyss har jag dammsugit i lägenheten. Nu ska vi till stan. Ha en härlig lördag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 17 augusti 2013 12:24

Hej! Förut har jag äntligen beställt nya matchtröjorna på Hockey Hemsida. Nu är det inte långt kvar till SHL-Säsongen börjar. Men den 27 augusti ska jag gå på träningsmatch i Örebro. Hockey är livet. Jag har också förut ätit frukost. Och nu ska jag dammsuga i lägenheten lite. Sen ska vi till stan. Ha en härlig lördag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 17 augusti 2013 10:43

Hej! Nu ska jag gå upp och klä på mig och äta god frukost. Och sen duscha och borsta tänderna. Ha kärleksfull dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 17 augusti 2013 01:45

 

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards