Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Anton Trygg - 22 maj 2013 22:28

Hej! Innan vi var och titta på fotboll. Då åt vi på Max. Jag åt Örebro HK målet. Sen tittade vi på fotboll. Örebro SK mot Ängelholm. ÖSK van med 1-0. Matchen var tråkigt tycker jag. Jag är ingen fotbolls nörd. Jag är istället en hockey nörd. När matchen var slut. Då gick vi till hemmansvägen. Och åkte buss 26 hem till Sörbyängen centrum. Sen gick vi den sista biten till elevhemmet. Förut har jag borsta tänderna. Nyss har jag prata med mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 22 maj 2013 15:02

Hej! Det har varit en jätte bra dag på oset idag. Alla som sprang fick en medalj. Ditt och hem resan med buss. Åkte vi i Örebro hockey buss. Jag är så stolt. Nu ska jag hoppa in och duscha. Ha en fortsatt bra eftermiddag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 22 maj 2013 06:52

Hej på er alla!
Jag har sovit jätte bra inatt. Nu ska jag gå upp. och bädda sängen och klä på mig. Gå när och äta frukost. Gå upp till övervåningen och borsta tänderna. Åka buss 26 till hemmansvägen. Gå av bussen där. Gå den sista biten till Birgittaskolan. Kl 09:00 ska vi åka buss till Skebäcksverket. Sen ska vi promenad till tävlingsområdet ca 400m. För vi ska ha Birgittaskolan - Vårjogg idag. Ha en jätte bra onsdag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards